If you are willing to contribute photos or videos or having something in your mind to ask me, you are free to email me anytime at kacangkopiblog@gmail.com

Monday, April 30, 2012

Happy 1st birthday!

Guys, do you know what day is today? Yes! It's the first birthday of [ kacang/kopi ]! I am so wanted to thank you guys for all the support to keep this blog running, thank you so much for viewing this blog, it's nearing 2 millions hits now! And thank you so much for being a follower to this blog!

And to show my gratitude, as always I will upload a special video just for you gays whoops! Guys lol! Now enjoy yourself : )

video

Saturday, April 28, 2012

Hisap 3

This blog will celebrate it's first birthday on April 30! And guess what? There's a special video for you guys! Stay tuned : )

video

Tuesday, April 24, 2012

Jackoff 7

Do you like to jack off? I bet you do!


video


Saturday, April 21, 2012

Kekosongan jiwa

PS: This is a special post to my Malaysian audiences, you can translate this if you would like to read this in your own language.

Pernahkah terdetik di hati anda... untuk mempunyai seseorang yang memahami keadaan anda? Seseorang yang dapat anda ceritakan tentang masalah di tempat kerja? Yang dapat memberikan kucupan selamat malam tatkala anda mahu melelapkan mata? Yang dapat menyambut dan mengambil hati anda setiap kali anda keletihan pulang dari tempat kerja ? Seseorang yang mampu mengisi kekosongan... jauh tersorok di dalam jiwa dan hati anda?

Anda perlu akui bahawa anda sedang kesunyian. Walaupun anda berkeras mengatakan anda mempunyai segalanya, walaupun seberapa ramai lelaki yang telah anda 'fun fun fun' selama ini... but you still feel something is missing... Yes! A person is missing! A person who will take care of you and not for sex only, a person who will cheer you regardless he is sad at the moment, a person who will make you feel that you're lucky to have him and a person who make you still want to live in this tiny cruel world.

And the time goes on... we all need to move on someday... having a meaningful life... with our partner... before it's too late... to do so.

PS: Dalam semua kompilasi gambar ni, KK paling suka gambar yang tengah memasak bersama, tidak pernah korang terdetik dalam hati korang untuk ada kehidupan bahagia sebegini?

Should you have something (anything) in your mind to ask or share with me regarding this topic, feel free to drop me an email at above address. I will assist you in shortest time : )









   


 
 



Friday, April 20, 2012

News highlight

Lelaki OKU dipenjara liwat bapa saudara OKU dan dua adik

Mungkin anda telah membaca berita tentang hal ini dalam akhbar-akhbar hari ini. Apakah? Lain benar keupayaan pakcik sorang ni. Sampai tiga orang sekaligus dibantainya, nafsu kuda kah? Atau pakcik ini telah terpengaruh oleh berita liwat-meliwat ini dalam TV dan suratkhabar?

Dipetik dari myMetro

KLANG: Seorang lelaki Orang Kelainan Upaya (OKU) dijatuhi hukuman penjara tujuh tahun dan enam sebatan oleh Mahkamah Sesyen di sini hari ini selepas mengaku bersalah meliwat bapa saudaranya yang juga seorang OKU serta dua adik kandungnya bulan lalu.

Hakim Siti Noraida Sulaiman memerintahkan tertuduh yang berusia 22 tahun menjalani hukuman itu berkuat kuasa dari tarikh dia ditangkap pada 5 April lalu. Lelaki itu, yang berasal dari Sekinchan, Sabak Bernam didakwa meliwat bapa saudaranya yang berumur 41 tahun serta dua adik kandungnya yang berusia lapan dan 10 tahun di bilik hadapan sebuah rumah di Sekinchan, antara 10.30 malam dan 11.30 malam pada 23 Mac lalu.

Tertuduh, yang bekerja sendiri dan tidak diwakili peguam, didakwa mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan sebatan.

Mengikut fakta kes, tertuduh yang merupakan seorang yang lembam memanggil bapa saudaranya masuk ke dalam bilik itu di mana kedua-dua adik lelakinya turut berada di dalam bilik sama.

Tertuduh kemudian meliwat kedua-dua adiknya sehingga mereka menangis sambil disaksikan bapa saudaranya.

Tertuduh kemudian meminta bapa saudaranya untuk membuka seluar dan baju serta meniarap sebelum bertindak meliwatnya di hadapan kedua-dua adiknya pula.

Tertuduh turut berpesan kepada mereka supaya tidak memberitahu ibunya mengenai kejadian itu.

Kedua-dua adiknya kemudian mengadu kepada ibu mereka mengenai perbuatan tertuduh dan ketiga-tiga mangsa dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) untuk menjalani pemeriksaan.

Ekoran itu, tertuduh ditangkap pada 5 April lepas dan siasatan mendapati dia adalah seorang OKU yang disahkan oleh pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah Sabak Bernam.

Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya Nor Azilah Mat yang mengendalikan pendakwaan memohon mahkamah menjatuhkan hukuman setimpal kerana kesalahan tertuduh sangat serius kerana ketiga-tiga mangsa mempunyai hubungan kekeluargaan dengannya.

"Tertuduh sepatutnya menjaga kebajikan ketiga-tiga mangsa memandangkan dua mangsa adalah adiknya manakala bapa saudaranya adalah seorang lembam," katanya. - Bernama

PS: Terangsang pulak bila baca berita ni



Tuesday, April 17, 2012

Jackoff 6

Hello!

The previous moneyboy entry has been kept as draft for a while because I've seen too many personal/controversial comments. Well anyway, let's enjoy ourselves then!

video

Friday, April 13, 2012

Fuck 6

Morning guys!

It has been a while since I come up with good stuffs, so today I'm feeling very kind (me always kind all the time wakaka) and wanted to present you bareback, creampie and threesome action all came in a package in a single video. Ah... my favourites..

video

Tuesday, April 10, 2012

A reminder to all of you

Dulu ada orang share gambar moneyboy ni dan minta KK buat entry pasal dia, lepas tu KK delete balik lah sebab budak ni claimed yang dia telah dianiayai. So sekarang KK dah tahu kebenarannya, I wanted to remind all of you about this moneyboy.

PS: Orang yang share gambar budak ni kat KK dulu mungkin mempunyai dendam kesumat yang membara kot setelah ditipu hehehe

Taken from Malaysian Gay Love

(INI DISEBARKAN SEMATA-MATA UNTUK MENGGELAKKAN LEBIH RAMAI LAGI ORANG MENJADI MANGSA EL ELIXEBELL AKA ALNO GULIMIT INI)

Nama sebenar: Alno Gulimit
Nama samaran: El Elixebell

Asal: Sabah
Kedudukan sekarang: Kuala Lumpur, Ampang, Subang Jaya
Tahun lahir: 1993
No telefon: 0123606468 dan 0172995237
Minat: Meminati lelaki gemuk kerana senang dijadikan mangsa

Admin telah mendapat email yang mengadu bahawa pemilik gambar di bawah iaitu Alno Gulimit ataupun El Elixebell merupakan seorang penipu dan merupakan kasanova gay yang jahat. Alno Gulimit ini lebih meminati kepada lelaki gemuk atau chubby kerana senang untuknya menguna-gunakan untuk mendapatkan wang. Ramai telah tertipu dengan penipuannya. Dia sanggup untuk bermain sex untuk mendapatkan wang. Berhati-hati apabila berjumpa dengannya.

+ PERNAH MENCURI KAMERA DIGITAL DARIPADA SESEORANG YANG MEMBERIKANNYA TEMPAT TINGGAL DI PAHANG (REAL STORY)

Berikut adalah antara modus operandinya yang telah dikenalpasti:

1) Sanggup menggunakan ibu dan ayah nya untuk mendapatkan wang.
- Pernah mengatakan ayahnya sudah meninggal dan dia perlu ke Sabah dan memerlukan wang .
- Pernah mengatakan ibunya menghidapi penyakit berbahaya dan memerlukan wang

2) Meminta wang untuk membeli handphone (BlackBerry or Sony Ericsson)

3) Jika mahu berjumpa akan menyuruh menggunakan duit anda, kadang-kadang dia tidak akan menghubungi anda lagi selepas anda memasukkan wang ke dalam akaunnya, ataupun dia akan berkata bahawa wang itu tidak ada

4) Meminta wang untuk makan dengan mengatakan dirinya dirompak

5) Pandai berlakon. Pandai mengeluarkan air mata.

6) Jangan penah percaya katanya, dia sanggup bersumpah di atas nama ALLAH untuk mendapatkan wang.

7) Tidak akan pernah setia pada seseorang walaupun anda memberinya wang setiap hari.


So, berhati-hati dengan lelaki ini. Sungguh berbahaya dan salah seorang admin MGL pernah terkena dengan lelaki ini.

Namun, kepada mereka yang punya banyak wang, bolehlah menghubungi dia untuk mendapatkan khidmat sex. Dia juga merupakan moneyboy. Cerita ini adalah benar dan pemberi maklumat dan penulis BERSUMPAH DIATAS NYAWA SENDIRI DAN KELUARGA.






Be careful guys!

Sunday, April 8, 2012

Fuck 5

Hello!

It's has been a while since I last uploaded a video in my blog, some asked me when will I come up with a new video? Not what lah, I just wanted to publish other thing in my blog, always video boring maa.. so I put up some articles, pictures and contributions from my viewers (banyak yang tertunggak aiyoyo). But wait no more because your wish is granted now

And by the way, I'm wishing you guys Happy Easter Day! Let the Easter Eggs Hunt begin!

video

Friday, April 6, 2012

Telan semen?

PS: This is a special post to my Malaysian audiences, you can translate this if you would like to read this in your own language.

Apakah... tajuk pun dah semacam hahaha

Balik kepada persoalan, ok ke kalau nak telan? Terdapat banyak sekali pertanyaan serta mitos-mitos berkaitan dengan perbuatan menelan semen ini. Ayuh kita belajar biologi!

Disclaimer: Semen yang dinyatakan di sini adalah merujuk kepada air mani anda bukan simen yang digunakan untuk menurap batu-batu di halaman rumah anda.


1. Mengandung?


Untuk pengetahuan anda, apabila semen ditelan, semen tersebut bersama sperma akan turun ke dalam perut anda di mana kedua-duanya akan dihadam bersama makanan lain. Tidak wujud sama sekali saluran yang menghubungkan perut anda ke ovari (untuk perempuan ye). Anda tidak mungkin sama sekali akan mengandung jika menelan semen. Jika lelaki tersebut tiada STD (Sexually Transmitted Disease; Penyakit Kelamin), maka anda terselamat. Jika anda merancang untuk mempunyai bayi bersama lelaki tersebut, peluang anda untuk mengalami keguguran adalah lebih rendah. Hal ini kerana dengan badan anda 'mengenali' antigen yang berada di dalam semen tersebut, anda boleh mengurangkan kemungkinan tindak balas imun yang tidak sesuai.


2. Menggemukkan?


Semen penuh dengan protein, mineral seperti kalsium dan zink serta beberapa gula fruktosa dan nutrien-nutrien lain. Semen juga mempunyai sedikit kalori, dan sangat selamat untuk ditelan jika tidak mempunyai sebarang kuman.


3. Semen sendiri?


Anda dengan selamat boleh menelan semen anda sendiri. Anda tidak boleh dijangkiti penyakit daripada diri anda sendiri dan hanya boleh dijangkiti daripada orang lain sahaja. (Walaubagaimanapun anda mungkin menyebarkan kuman anda sendiri ke tempat baru dan mungkin tempat yang lebih mudah terjejas di badan anda!)


4. Penyakit dari orang lain?


Anda boleh dijangkiti gonorea, sifilis, herpes, chlamydia dan ketuat kelamin daripada orang lain. Semua ini (kecuali herpes dan ketuat kelamin) boleh dirawat dengan antibiotik, namun amat menjengkelkan dan menyusahkan jika dijangkiti oleh penyakit ini.

HIV, virus yang boleh menyebabkan AIDS jika tidak dirawat, adalah satu perkara yang jauh lebih serius. AIDS boleh menyebabkan kematian. Tiada penawar lagi buat masa ini, namun terdapat ubat yang perlu diambil setiap hari selama bertahun-tahun untuk menghalang virus tersebut daripada membiak kepada yang lebih berbahaya. Virus HIV tersebut terkandung di dalam cecair badan, seperti semen, namun virus tersebut boleh masuk ke dalam saluran darah anda melalui gusi anda yang berdarah atau gigi yang rosak. Jika gigi anda  kuat dan anda mempunyai gusi yang kukuh, maka anda boleh menelan virus HIV tersebut tanpa sebarang masalah.

Semua penyakit ini (kecuali HIV) disebarkan melalui sentuhan dengan luka, serta dalam pra-ejakulasi (pre cum) dan semen, jadi anda boleh terdedah kepada penyakit ini lagi sebelum pasangan anda ejakulasi. Perkara yang paling selamat untuk dilakukan adalah menelan semen tersebut. Enzim dan asid di dalam perut anda dengan cepat akan memusnahkan sebarang virus dan bakteria. Atau anda juga boleh meludah keluar, dan menggunakan mouthwash untuk mengeluarkan saki baki tertinggal. Jangan terus berus gigi anda sebelum atau selepas seks oral. Memberus boleh menyebabkan pendarahan kecil pada gusi anda yang akan menyebabkan risiko kepada jangkitan virus HIV.


5. Kesimpulan

  •  Seks oral tanpa kondom boleh menyebarkan penyakit, jika pasangan anda dijangkiti 

  • Jika semen tersebut adalah daripada seorang lelaki sihat, semen tersebut tidak akan membahayakan diri anda. 95% daripada semen tersebut hanyalah air. Malah, jika lelaki itu benar-benar sihat, terdapat lebih kecil peratusan (atau mungkin tiada) kuman dalam air mani lelaki tersebut berbanding dalam air liurnya. Jadi dengan menelan semen, peluang anda untuk dijangkiti penyakit adalah lebih rendah berbanding ciuman lidah yang mendalam yang mana air liurnya akan berada dalam mulut anda. Jadi, beringatlah ketika anda tengah asyik bercumbu-cumbuan dengan teman lelaki anda!

  • Dengan beranggapan bahawa lelaki tersebut setia kepada anda dan tidak mengamalkan poligami serta diuji bebas daripada sebarang ST, tidak menjadi masalah jika anda ingin menelan seberapa banyak semennya XD 

  • Para wanita dan lelaki boleh mendapat manfaat daripada nutrisi dan kelazatan semen tersebut. (Apakah?)

  • Tiada sebarang bahaya. Anda hanya perlu menghadam beberapa jenis protein tambahan sahaja dalam perut anda. Anda tidak akan hamil dengan menelan semen apatah lagi meracuni atau membuat anda sakit. Jika anda ragu-ragu, bolehlah rujuk kepada rakan-rakan serta orang yang lebih berpengalaman dalam bidang ini untuk mendapatkan maklumat lanjut.

  • Menelan semen tidak akan memudaratkan anda selagi lelaki itu sihat. Namun adakah satu hubungan yang sihat jika anda melakukannya setiap hari?

  • Walaubagaimanapun, menelan semen bukannya satu perbuatan negatif kerana tabiat seksual adalah berbeza-beza dari seorang ke seorang. Kesukaan orang lain mungkin menjadi ketidasukaan kepada orang lain. Buatlah apa yang anda rasa gembira dan menyeronokkan! Bagi KK, KK ingin lakukan segalanya jika pasangan KK berasa gembira dengan perkara tersebut, walaupun bagi orang lain, mereka akan beranggapan ia sedikit 'kinky'. ; )

Dipetik dan diubahsuai dari: http://wiki.answers.com/Q/Is_it_safe_to_swallow_semen

PS: Penat tak mengaji biologi hari ini? Haha! Walaubagaimanapun, KK tak ambil risiko kalau berlaku sesuatu pada anda, ini semua sekadar bahan bacaan untuk korang semua. Isilah otak anda dengan bahan berilmu sikit kadang-kadang, jangan asyik penuh dengan fantasi seks sahaja wakaka!

Ada yang meleleh tak tengok benda ni?